Previous
Next

Studnie tramwajowe dla pętli indukcyjnych

Studnie tramwajowe typu TP są montowane na torowiskach i służą do układania pętli indukcyjnych sterujących ruchem tramwajów.

Przeznaczenie

  • montaż instalacji pętli indukcyjnych do celów sterowania ruchem

Cechy

  • w pełni przetwarzalny materiał korpusu: Polipit (polietylen, polipropylen, poliwęglan)
  • zwieńczenie: tworzywo SMC w klasie B-125 lub D-400
  • wysoka elastyczność korpusu

Zalety

  • niski koszt transportu i magazynowania
  • szybki montaż do podkładów szynowych
  • brak konieczności używania ciężkiego sprzętu dzięki modułowej konstrukcji oraz niskiej wadze
  • korpus nie ulega erozji i kruszeniu
  • odporność korpusu studni na chemikalia (sól drogowa, paliwa itp.)
  • brak konieczności konserwacji
  • łatwy dostęp do instalacji elektrycznej
TP 20/5 IN B-125
  • korpus studni może być obciążany do 12,5 tony (B-125) bez konieczności betonowania
  • pokrywy z tworzywa SMC zgodne z normą PN EN 124:2000
TP 20/7 IN B-125
  • korpus studni może być obciążany do 12,5 tony  (B-125) bez konieczności betonowania
  • pokrywy z tworzywa SMC zgodne z normą PN EN 124:2000
TP 20/7 IN B-400
  • korpus studni może być obciążany do 40 ton  (D-400) bez konieczności betonowania
  • pokrywy z tworzywa SMC zgodne z normą PN EN 124:2000

Historia sukcesu
Tramwaje
Warszawskie

Zobacz, w jaki sposób nasi klienci wykorzystują studzienki dla pętli indukcyjnych do sterowania ruchem tramwajowym.

Nie znalazłeś wszystkich informacji?

Przewiń do góry