Previous slide
Next slide
Studnie tramwajowe dla pętli indukcyjnych
Studnie tramwajowe typu TP są montowane na torowiskach i służą do układania pętli indukcyjnych sterujących ruchem tramwajów.
Przeznaczenie
- montaż instalacji pętli indukcyjnych do celów sterowania ruchem
Cechy
- w pełni przetwarzalny materiał korpusu: Polipit (polietylen, polipropylen, poliwęglan)
- zwieńczenie: tworzywo SMC w klasie B-125 lub D-400
- wysoka elastyczność korpusu
Zalety
- niski koszt transportu i magazynowania
- szybki montaż do podkładów szynowych
- brak konieczności używania ciężkiego sprzętu dzięki modułowej konstrukcji oraz niskiej wadze
- korpus nie ulega erozji i kruszeniu
- odporność korpusu studni na chemikalia (sól drogowa, paliwa itp.)
- brak konieczności konserwacji
- łatwy dostęp do instalacji elektrycznej
TP 20/5 IN B-125
- korpus studni może być obciążany do 12,5 tony (B-125) bez konieczności betonowania
- pokrywy z tworzywa SMC zgodne z normą PN EN 124:2000
- Wymiar zewnętrzny - 2170 x 590mm
- Wymiar wewnętrzny - 2020 x 440mm
- Wysokość studni - 135mm
TP 20/7 IN B-125
- korpus studni może być obciążany do 12,5 tony (B-125) bez konieczności betonowania
- pokrywy z tworzywa SMC zgodne z normą PN EN 124:2000
- Wymiar zewnętrzny - 2090 x 750mm
- Wymiar wewnętrzny - 1940 x 600mm
- Wysokość studni - 135mm
TP 20/7 IN B-400
- korpus studni może być obciążany do 40 ton (D-400) bez konieczności betonowania
- pokrywy z tworzywa SMC zgodne z normą PN EN 124:2000
- Wymiar zewnętrzny - 2070 x 770mm
- Wymiar wewnętrzny - 1920 x 620mm
- Wysokość studni - 200mm
Historia sukcesu
Tramwaje
Warszawskie
Zobacz, w jaki sposób nasi klienci wykorzystują studzienki dla pętli indukcyjnych do sterowania ruchem tramwajowym.